Workshop Druppelfotografie

Vanavond stond er workshop druppelfotografie op het programma.
Het was niet nodig een daarvoor iemand in te huren om dat we de know how zelf in huis hebben.
Robert DelPeut heeft hier al eerder (met succes) mee geëxperimenteerd en vond het wel een uitdaging om zijn ervaring over te brengen naar de andere clubgenoten.

Bij aankomst hebben we Robert even geholpen met zijn auto uitladen.
Het was al snel duidelijk dat hij er geen gras over heeft laten groeien er kwam van alles op de proppen statieven, achtergrondsysteem, flitsers, emmers, handdoeken en heel veel andere spullen had hij meegenomen.

Robert heeft een leuke in interessante workshop gegeven met veel informatie die alle aanwezige clubgenoten heeft getriggerd om hier zelf mee aan de slag te gaan zodat we volgende maand een geslaagde foto mee kunnen nemen om te laten beoordelen.

Robert bedankt!!

DSC_2994 DSC_2998