Toos Wirken

Hallo, mijn naam is Toos Wirken. Ik woon in Veldhoven en ben moeder van twee volwassen dochters.

In 2008 heb ik mijn eerste spiegelreflexcamera gekocht, een Sony A300. Om wat meer kennis te krijgen over een digitale camera , ben ik verschillende cursussen en workshops gaan volgen. Tijdens mijn reizen over de hele wereld, wil ik wel graag mooie plaatjes schieten en dit werkt erg verslavend. Daarom ben ik samen met enkele medecursisten op het idee gekomen om een fotoclub op te richten. Met als resultaat fotoclub “de Uitwijk”.

Dit blijkt een hele goede zet te zijn geweest want nu kunnen we met elkaar ervaringen uitwisselen of gezamenlijke uitstapjes plannen. Heel gezellig en erg leerzaam. Heb mijn eerste opdracht voor een familie- fotoshoot en een bruiloftsreportage nu achter de rug en ben er erg enthousiast door geraakt. Er valt nog veel te ontdekken in de wereld van fotografie, maar dat is ook juist het leuke van deze hobby.