Ruud van der Aalst prijswinnaar van de Eindhovense Ikea Fotowedstrijd

Ons lid Ruud van der Aalst heeft bij Ikea meegedaan aan een fotowedstrijd.
Inzet van deze fotowedstrijd was dat de winnende foto op canvasdoeken van 100×140 cm verkocht zou gaan worden door Ikea.

Door Ikea was de opdracht mee gegeven dat de foto betrekking moest hebben op Eindhoven.
Als fotograaf diende je er dus voor te zorgen dat je iets kenmerkends van Eindhoven op de gevoelige plaat wist vast te leggen.

Ruud van der Aalst is hier volgens de internetjury (het publiek) met ruim 500 stemmen uitstekend in geslaagd en wist hiermee de eerste prijs in de wacht te slepen.

Uiteraard zijn wij als Fotoclub De Uitwijk uitermate trots erop dat wij leden als Ruud van der Aalst in ons midden hebben en hiermee de hobby fotografie op de juiste manier op de kaart zetten.
Langs deze weg willen wij Ruud van der Aalst nogmaals van harte feliciteren met het behaalde resultaat.

Winnende foto van de Ikea Fotowedstrijd