Fotoclub De Uitwijk

Fotoclub De Uitwijk is ontstaan uit een groep enthousiaste cursisten die bij Advance Centrum voor Fotografie in hun vrije tijd een cursus fotografie volgden.

Een keer per maand komen de leden bij elkaar in gemeenschapshuis De Uitwijk in Eindhoven om daar gezamenlijk met elkaar hun hobby en hun gemaakte werk te bespreken.
Door iedere maand met een ander thema te komen waar we in een volgende maand naar toe werken, of door het uitnodigen van gastsprekers (intern of extern) worden de ledenavond gevuld met interessante onderwerpen die betrekking hebben op de fotografie.

Fotoclub De Uitwijk stelt zich ten doel om een verlengstuk te zijn voor de fotografen van haar vereniging en door middel van ledenbijeenkomsten, gezamenlijke uitstapjes en haar website de hobby fotografie te stimulieren.
Wij verzorgen geen cursussen en verwachten dat (aanstaande) leden de basisprincipes van de fotografie en hun eigen (spiegelreflex)camera beheersen.