Tony de Haas

Tony de HaasIk ben Tony de Haas 43 jaar en Woonachtig in het Kempische plaatsje Duizel,samen met mijn vrouw en onze twee jongens.

Mijn interesse voor fotografie is ontstaan in 2001 tijdens de geboorte van onze eerste zoon. Ik kocht toen een Minolta Dynax analoge camera, zonder enige vorm van kennis op het gebied van fotograferen. Na de intrede van de digitale fotografie heb ik eerst een Minolta Dymage 7hi gekocht de voorloper van de dslr camera.

Ik raakte toen gefascineerd door de techniek van de camera en de resultaten die meteen zichtbaar werden. Mijn volgende stap werd een canon 300D de eerste betaalbare digitale spiegelreflex camera.
Kort daarna verdween door het hectische gezinsleven de interesse in fotografie om het 3 jaar geleden weer op te pakken samen met een vriendin heb ik een aantal cursussen gevolgd en ben me gaan verdiepen in de tal van mogelijkheden in de fotografie, ik liep al snel tegen de beperkingen van mijn camera aan en heb nu de beschikking over de canon 7d.

Ik heb gemerkt dat de ontwikkeling van de fotografie niet heeft stil gestaan en heb me ook om die reden aangesloten bij de fotoclub ik leer nog steeds elke keer wat bij.